Στα "κάγκελα" και για τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής βρίσκεται η ΠΟΕ-ΟΤΑ, όπως φαίνεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Γενικό Συμβούλιο, με αφορμή το συλλαλητήριο της Δευτέρας 15 Ιουλίου στο Σύνταγμα.Σε ανακοίνωσή του το Γενικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α...
"εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στη� � παρουσία βουλευτών της νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής σε Γενικές Συνελεύσεις, Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις των Συλλόγων-Μελών της Ομοσπονδίας".
Σε συνέχεια της ανακοίνωσης εν όψει του παλλαϊκού συλλαητηρίου τονίζεται: "Οι νοσταλγοί των φασιστικών καθεστώτων, ήταν ανέκαθεν εχθροί του συνδικαλιστικού κινήματος των εργαζομένων. Γι' αυτό, είναι ανεπιθύμητοι από κάθε συλλογική διαδικασία των εργαζομένων. Η Χρυσή Αυγή μισεί το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα και κάθε μορφής οργάνωσης των εργαζομένων που ιστορικά εκφράζει τα σ υμφέροντα όλου του κόσμου της εργασίας, είτε είναι Έλληνες είτε είναι ξένοι.
Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καλεί τα Συλλόγους-Μέλη της να κρατήσουν τις πόρτες τους κλειστές στους φασίστες βουλευτές της Χρυσής Αυγής, καθώς είναι απολύτως ανεπιθύμητοι από το σύνολο του συνδικαλιστικού κινήματος".
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment