«Έχω καλές αναμνήσεις. Δεν έχω να πω κάτι κακό για την Ελένη», αποκαλύπτει σε πρόσφατη συνέντευξη του ο πρώην αρραβωνιαστικός της Ελένης Μενεγάκη, Δημήτρης Βήχος.
Ο γνωστός καρδιοχειρουργός μιλά το περιοδικό Like για όλα όσα έζησε με την παρουσιάστρια ενώ αποκαλύπτει τους λόγους για τους οποίους ...
ποτέ δεν παντρεύτηκαν!
Δεν έχω επαφές με την Ελένη. Είχα επαφή με τους γονείς της μέχρι κάποια στιγμή ως καρδιοχειρουργός. Είχα εξετάσει τον πατέρα της και στη συνέχεια τη μητέρα της. Από εκεί και πέρα με την Ελένη, μετά το χωρισμό μας το 1996, είχαμε κάποια επικοινωνία για πολύ λίγο.
Ήσασταν όντως ένα βήμα πριν από το γάμο;
Ναι, ήταν να παντρευτούμε, γι' αυτό και με παρουσίασε η Ελένη στο περιοδικό. Ως κάτι επίσημο. Ήμουν ο μόν ος που παρουσίασε και το έκανε και στην τηλεόραση.
Θα θέλατε να μου πείτε το λόγο που δεν έγινε αυτός ο γάμος;
Ήταν λίγο περίεργα τα πράγματα τότε. Τελικά δεν ήμουν έτοιμος ούτε εγώ για γάμο ούτε η Ελένη. Ήταν στο πέταγμά της τότε, στο ξεκίνημα της καριέρας της. Μετά μπήκε στον Ant1 και τα πράγματα άλλαξαν ακόμα περισσότερο.
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:
Post a Comment