Του Θανάση Νικολαΐδη
ΤΟΥΣ μαζεύει ο κ. Α υτιάς στην εκπομπή του. Αραδειάζει τους «πικραμένους» και τους δίνει γραμμή, ελέγχοντας τον οπλισμό τους. Ο ίδιος παραληρεί και συντονίζει τα πυρά. Δίπλα του η κα Μάγδα με το μάτι στο μόνιτορ. Κατάματα τον τηλεθεατή, με πόζες εναλλασσόμενες, πασκίζει να πει το αυτονόητο, αναμασώντας μασημένα. Παραδίπλα Παραδιάδες για τα δίκια των…ιδιοκτητών λες και μας έλειψαν οι προλετάριοι, η εκπρόσωπος εργαζομένων που θέλει ένα…πανεπιστήμιο κάτω.....
απ' το σπίτι της, εργατολόγοι, «αντιστασιακοί» και ναρκοθ έτες και, βέβαια, πολιτικοί. ΣΤΟΥΣ τελευταίους ανήκει π. χ. ο κ. Μητρόπουλος, γνωστός ισορροπιστής με τις γύρες του περί την πόρτα του ΠΑΣΟΚ πριν «καθίσει» στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Μαριάς, παρόμοιας πρακτικής και «ιδεολογίας», με τις μισές καθηγητικές του εργατοώρες στο «γυαλί», μέχρι κι αυτός κάπου να «καθίσει» και να βολευτεί. Και, βέβαια, δεν εξαντλείται με τα παραπάνω δείγματα ο κόσμος του κ. Αυτιά, στον κόσμο της γκρίνιας και της πίεσης.
ΤΑ παραπάνω θα φάνταζαν λογικά και παραδεκτά, αν η Ελλάδα δεν στέναζε ακροβατώντας πάνω απ' τον γκρεμό. Κάποιους θα διασκέδαζαν, κανέναν δεν θα τρόμαζαν και η ψυχή θα' ταν γεμάτη. Με αισιόδοξα συναισθήματα και τη τσέπη γεμάτη κι αυτήν (με δανεικά απ' την τράπεζα). Και το δημόσιο ταμείο; Φίσκα κι αυτό (με δανεικά…φιλελλήνων τοκογλύφων, αλλά κάνε κι αλλιώς…), πριν το αδειάσουν βιαστικά ατιμώρητοι μακρυχέρηδες, κλέφτες και κλεφταράδες.
Η εξόρμηση για επενδύσεις είναι το αντίδοτο και πασκίζουμε να το ακυρώσουμε, πριν ακόμα το γευτούμε. «Μη μας πάρουν τα τραίνα», λες και δεν τα εισάγουμε. «Μη πλακώσουν ξένοι με τα προϊόντα τους», λες και κυκλοφορούμε με αυτοκίνητα "made in Greece".
ΩΣ καταναλωτές εισαγόμενων και με κάποιους (πολλούς) � �ανιακούς Ελβετοκαταθέτες, μη μας κακοφαίνονται οι γύρες μας περί το…Σινικό Τείχος.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:
Post a Comment